Tuesday, April 16, 2013

BG 4 Revised

子供の時、恐竜(きょうりゅう=dinosaurs)が大好きでした。だから、スピルバーグかんとくの「ジェラシック・パーク」について知った時、絶対 に見たいと思いました。でも、その時に両親は私がまだ若すぎると言っていました 。どうしてそのことを言ったのでしょうか。大きくなるにつれて、どんどん恐竜への興味がなくなっていきました。でも、十四歳の時に、ついに「ジェラシック・パー ク」を見ました。少し古い映画なのに、今ふうきられたとしても、すごくいい映画だと言われるに違いありません。恐竜はすごくリアリルし、音楽は 聞けば聞くほどもっと聞きたくなるし、アクションもすごいですから、大好きでした。私はまた大好きになりました。すぐ3Dがふうぎられます。できれば、 ぜひ行ってみて下さい。

This was one of my easier posts to write initially because it was on the shorter side, but it turned out to be one of my hardest points to revise. I think I hit the ideal length for a lang-8 post, because I got 7 different people correcting it. This was both very helpful and very difficult, because I had to decide which revisions were "best." In the end, I whenever corrections overlapped, I assumed that was correct. For all the other corrections, I went with the people that gave the most detailed (usually the last two people correcting). I think I will continue to write posts of about this length so I can continue to get a lot of corrections.

No comments:

Post a Comment